Údržba zařízení, dílů
Zajišťujeme záruční i pozáruční servis výrobků Optic a Optilia. Garantujeme originální náhradní díly a kvalifikované opravy, nastavení a kalibrace.
Servis je prováděn v našem autorizovaném servisním středisku následujícím postupem:
1. | DIAGNOSTIKA | Prvním krokem servisu je DIAGNOSTIKA skutečné závady | |
2. | NABÍDKA | Následuje NABÍDKA řešení zákazníkovi. | |
3. | SCHVÁLENÍ | SCHVÁLENÍ nabídky zákazníkem. | |
4. | OPRAVA a KALIBRACE | OPRAVA a případná KALIBRACE výrobku. | |
5. | EXPEDICE | Opravený výrobek je zaslán s fakturou zákazníkovi. |
Servisní činnost je prováděna v souladu ISO 9000 certifikátem společnosti ABE.TEC, s.r.o.
Objednávka autorizovaného servisu
Řešení závady po záruční době mají tento průběh. Vadný výrobek s jasně popsanou závadou zašlete dopravcem (Česká pošta, PPL, DPD, atd.) do sídla společnosti ABE.TEC, s.r.o.
Termín opravy je běžně týden, s dopravou k Vám může být až dva týdny. Pokud je oprava urgentní je třeba na toto upozornit emailem nebo přímo v objednávce.
Kontakt na servisní středisko společnosti ABE.TEC, s.r.o.
Email: servis@abetec.cz. Telefon: +420 466 670 035 Mobil: +420 733 533 932 |
ABE.TEC, s.r.o., č. p. 43, 530 02 Ostřešany |
Kde je zajišťován záruční a pozáruční servis
Veškerý záruční a pozáruční servis se provádí v servisním středisku společnosti ABE.TEC, s.r.o., které je přímo v sídle společnosti. Servisní středisko je vybaveno vším potřebným pro servis.